Jak vrátit nebo vyměnit výrobek

Pokud chceš výrobek vrátit, opravit nebo vyměnit, prosím, postupuj následovně:

1. Kontaktuj našeho partnera ve svém refurbed účtu

Ve svém účtu vyhledej položku, kterou chceš vrátit nebo vyměnit, a vyber možnost "Získat pomoc". Uveď důvod.

Tip: Přidej podrobnosti a fotky, aby ti mohli rychleji pomoct.

Customer account order view

2. Získat návratový štítek.

Dostaneš návratový štítek, který můžeš použít k bezplatnému vrácení zboží. Zboží odešli do 14 dnů od chvíle, kdy štítek obdržíš.

3. Odstraň všechna osobní data a odhlás se ze všech účtů.

Před odesláním produktu si zálohuj všechna osobní data z zařízení podle tvé volby. To zahrnuje obnovení zařízení do továrního nastavení a odhlášení z iCloud pro zařízení Apple a Google účtů pro zařízení s Androidem.

Podívej se na náš článek jak se odhlásit z iCloud a Google účtů na tvém zařízení.

4. Vytiskni štítek a připrav balíček.

Vytiskni návratový štítek a přilep ho na balíček.

Ujisti se, že je produkt zbalen bezpečně. Pokud už nemáš původní obal, použij pevné a profesionální balení, jako jsou kartonové krabice s dostatečným množstvím výplňového materiálu, a vyplň prázdná místa ochrannými materiály.

Vyhni se použití polstrovaných obálek, protože při přepravě neposkytují dostatečnou ochranu balíčku. Pokud potřebuješ opravu nebo výměnu, vrať jen své zařízení. Nepřikládej žádné příslušenství.

5. Předaj balíček přepravní službě.

Odneste to na příslušnou zásilkovou službu uvedenou na štítku.

Důležité: prodávající nese riziko přepravy pouze při použití jeho vlastního štítku.

Verwende auch unbedingt das Versandetikett des Verkäufers. Denn nur dann trägt der Verkäufer das Transportrisiko.

Důležité: sledovací číslo a doklad o odeslání/předání zásilky si uchovej. Tímto způsobem můžeš sledovat balíček a mít důkaz v případě, že nebude vrácen.

6. Kontrola a řešení

Po vrácení zařízení jej zkontroluje technik prodejce.

Prodejce může poskytnout řešení až po tomto procesu. Musí se také ujistit, že výrobek je původní.

Oprava nebo výměna

Prodejce určí, zda je možné výrobek vyměnit nebo zda je možná oprava. Oprava trvá obvykle 2 až 7 pracovních dnů.

Pokud oprava nebo výměna není možná, budou ti vráceny peníze. Pokud se jedná o výrobek mimo 30denní zkušební dobu, bude vrácena aktuální hodnota výrobku.

Vrácení peněz

Vrácení peněz se obvykle provádí 2 až 5 pracovních dnů po vyhodnocení prodejce.

Potřebujete pomoc se svou objednávkou?

Máš problémy s objednávkou? Klidně se obrať na poskytovatele repase uvedeného ve tvém zákaznickém účtu, rádi ti pomůžou.

Přejít k účtu

Podpora & služby

Pokud máš otázky, problémy nebo zpětnou vazbu, rádi ti pomůžeme.

Napiš nám na service@refurbed.cz

Kontakt

Naše nejlepší produkty

Přihlas se k odběru našich novinek a ušetři 400 Kč!

Už nikdy nepromeškejte žádnou nabídku.

Informace o použití osobních údajů najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.